Slette JAVA programmer?
Jubi
2012-01-22 01:43:32 UTC
Jeg har nyeste JAVA 6 update 30.
Min banksuporter mener jeg skal slette de gamle programmer for at undgå
fejl under login til netbanken, som jeg har haft tidligere.
Det drejer sig om JAVA(TM) 6 update 4 og 5 samt SE runtime environment
6.
(start-kontrolpanel-programmer og funktioner)
Jeg har forsøgt at slette dem men kan ikke.
Hverken dobbl klik eller højreklik på iconet får et "fjern" ved
musepilen eller på menulinien.

Har forsøgt at fjerne dem med div. sletteprogrammer men de finder kun
update 30.

Hvad gør jeg så?
--
Medlem af Ateistisk Selskab.
http://www.ateist.dk/
Adskil religion og stat!
jama
2012-01-22 14:33:45 UTC
Post by Jubi
[...]
Brug dette "Revo Uninstaller Pro"
du bruger tvungen afinstall. indstilling, sæt navnet i søge feltet og vuf,
så er det er slettet
jørgen
Ivan V. Klattrup
2012-01-22 14:39:46 UTC
Post by Jubi
Har forsøgt at fjerne dem med div. sletteprogrammer men de finder kun
update 30.
Gælder det også JavaRa ?
http://singularlabs.com/software/javara/
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk
Jubi
2012-01-22 17:37:42 UTC
Post by jama
Post by Jubi
[...]
Næh, for den kan heller ikke finde de 3 jave programmer jeg gerne vil
slette.
Nu jeg var på cnet, prøvede jeg andre sletteprogrammer, og ingen af dem
kan finde de 3 filer.

De er sikkert gode til alm. filer o.lign. men de programmer der ligger
(start-kontrolpanel-programmer og funktioner) og som ikke har funktionen
fjern/rediger ved enten dbl.klik eller højreklik har jeg ikke fået et
sletteprogram til at finde, hverken af sig selv eller ved hjælp af
søgefunktionen i programmerne.

Flere og flere bruger nemid til login og den bruger java til styring. Så
det nytter nok ikke at skifte bank.
Det skulle da lige være hvis kundesupporteren ved hvordan de 3 filer kan
fjernes og ikke påstår at noget på min Pc er skyld i at de ikke kan
fjernes.
Adskil religion og stat!
Jubi
Adskil religion og stat!
jama
2012-01-30 11:04:52 UTC
Post by Jubi
Post by jama
Post by Jubi
[...]
Jeg indrømmer, at det af og til ikke kan dette ( de 3 jave programmer jeg
gerne vil slette.)
Jeg gør så det, at jeg åbner selve programmet og finder en fil der er
speciel for selve programmet og sætter det i søgefeltet jeg prøver intil
"Revo Uninstaller Pro" finder filen , så trykker jeg sæt hak i alle og slet.
Jeg har også brugt "jv16 PowerTools" eller dit OS eget "regedit" sæt navnet
i reg.finder og slet, men her skal man være mere forsiktig, for ellers kan
du måske slette noget der ikke skulle være slette.
Lav en kopi af regedit, så er du på den sikker side.
jørgen